Son yazılar
Yükleniyor...
Reklam alanı
Reklam alanı

Whatsapp Durumları

 Sayfamızda Sizler için whatsappa yazabileceğiniz en güzel durumlar ve sözler hazırladık. Bu güzel sayfamızda bulunan whatsapp durumlarını çok beğeneceğinizi düşünüyoruz. Bu sayfadaki en güzel whatsapp durumlarını dilediğiniz gibi paylaşabilirsiniz.





Beklemek lazım; gönlü hoş tutanı, gönülde yer bulanı, başka gönülde gözü olmayanı..


 "Vazgecilmez birisi değilim; siz de ulaşılmaz biri değilsiniz."


🇹🇷 Vatanını sevmeyen ite , Hilâlinin gölgesi haram olsun 


Kapattığınız kapıların, anahtar deliğinden bakmayın 


Dürüst ve sağlam bir karaktere sahip olmak,insanın içindedir, cebinde değil!


İnsan kıyafetiyle karşılanır, İlmiyle ağırlanır, Ahlakıyla uğurlanır..


Kötülük yaptın mı kork, çünkü o bir tohumdur. Allah yeşertir karşına çıkartır.


Sorsan herkes iyidir...


Her yüzüne güldüğüm kendini değerli sanmasın ben sadece gülmeyi seviyorum..


Derdini alıp içmeye giden değiL 
Abdest aLıp Secdeye giden Derdinden KurtuLur 


Nasıl Yapıyorlar Bilmiyorum Ama ;
- Bazıları Gerçekten Mutlu . . !


Aşk'ı çok kişiden duydum.. Ama sadece birine inandım.. "Aşk Allah azze ve celle " 


Varlığı Güldürmeyenin
Yokluğu Öldürmez


Ağlatan gülmez güldüren ağlamaz,
Kadrin ve kıymetin ayarını tartan mevladır.


Zor değil ki mutlu olmak. Biraz sevgi , ve biraz daha sevgi 


İnsan insani ya tamamlayamadi ya tam anlayamadi


Esim benzerim yoktu,esimi buldum benzerimi dogurdum...


 """"Güven bitmiş ise virgül koyup düşünmeye gerek yok, nokta koymanın zamanı gelmiştir."""


Mutluluğu sende bulan senindir
Ötesi misafir


Hey eskici diye bağırdım arkasından kırık kalpleri de alıyor musun döndü ve gülümseyerek " para etmiyor ki " dedi


Türk çocuğu Ülkücü'dür !


Sarraf altınla, hurdacı bakırla meşgul olur. Demem o ki; Herkes layığına. . .


Bazı insanların resimlerine bakıyorum, o kadar güzeller ki; hep resimlerde kalsınlar istiyorum. Çünkü karakterler objektife girmiyor.


Otobüs gelince atılan sigara gibi yarım sevmeyin insanları.
Ya sonuna kadar için ya da hiç yakmayın.


Çok garip,, eskiden severek mutlu olduklarıma şimdilerde söverek mutlu oluyorum.


Mesafe iyidir; ne haddini aşan, olur ne de canını sıkan....


Bırak hayallerini, Sal dualarını arsa Ol deyince oldurana Dur deyince durduruna....


Yaprak gibi gitmeyi göze almış bir kere...
O esen rüzgar tamamen bahane..


Masala luzüm yok.. Herkes kendi hikayesinde !!!


Kelebek bir defa kanatlandı mı, bir daha asla tırtıl haline gelmez.


Adamlığın ilk kuralı kadına değer vermektir.


Siyah neden gökkuşağında olmak istesinki, gece tamamıyla ona aitken.


Yokmu Bi Şaşkın Bana Desin Aşkım 


Sebepsiz yere kırdığınız kalplerin vebalinde boğulun.


Olmayacağını adın gibi bildiğin halde istemekten vazgeçemeyeceğin kadar güzel şeyler var.


Vazgeçtim ama unutmadım. Bazı vazgeçişler tercihtir , benimkisi mecburiyet.


Çünkü seni kimseyle paylaşmak istemiyorum.


Sadece sana aitim, kalbime iyi bak olur mu?


Ben insanların değişebileceğine inanmıyorum samimiyetine de inanmıyorum hatta bazılarının insan olduğuna da inanmıyorum.


EYLÜL,
İnandırmasa da,
EKİM,

Bir başka geliyor üzerimize..
"EKİM"
Diyor Sanki; Yeni Umatlar,
Dualar, Gönlünüze...!!!



''Önemli olan sözler değil, davranışlardır.
Sevdiğini söyleyen biri yerine,
Sevgisini gösteren birine inanın..''








Ne kadar zorsun ahir zaman, Ne Dost belli, ne de Düşman!. 








Hayat aldığın nefeslerden değil;nefes kesen anlardan ibarettir.


Sevmekte imtihandır,sevilmekte..!


Hayaller dualara emanet


Aşk dediğin ; - Hâkk'a şehâdet, Resulûllah'a muhabbettir ...  


Bahtıma sükut düştü düşeli; Muhabbet demledim yüreğimde… Sustum…! Niyet ettim Allah rızası için, “ Allahuekber.! ” diyip, Huzuru beklemeye.


Tırtıl bile kelebeğe dönüşüyor da, bazi yavşaklar neden insana dönüşemiyor???


Hava soğuk , umutlar uzak Demek ki bugünde içimizi çay ısıtacak..☕️


Tabağına yiyebileceğin kadar yemek, hayatına sevebileceğin kadar insan al. İsrafın lüzumu yok.


Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk.


Kaybetmemeyi kaybederek öğrendim.Artık insan silmede çok ama çok cömerdim.


mutlulugun formulunu buldum hafıza kaybı..


Huylu huyundan ,
Seven de sevdiğinden vazgeçmez.



Birini sevecekseniz Allah a olan sevginizden daha çok sevgi vermeyin. Çünkü elinizden alir. Sap gibi kalırsınız.


Kanatları varmış kalbin. Sevince uçar, sevilmeyince göçermiş.


Ne dediğin değil.. Nasıl dediğin olay.


Sende haklısın, kimse ölmüş bir çiçeği cam önüne koymaz


İnan sana degil kastim cahille sohbeti kestim.


Kıskançım ben, kusura bile "BAKMAYACAKSIN."


Sil baştan başlamak gerek bazen..


En güzel direniş kalbi temiz tutmaktır.


insanın aklı kadar edebi .edebi kadar ederi vardır.


Ve verebileceğin en cesurca karar kalbini ve ruhunu yoran şeyi bırakmandır.


Ne için varsan o'nun için yaşa






 Birini sevecekseniz Allah a olan sevginizden daha çok sevgi vermeyin. Çünkü elinizden alir. Sap gibi kalırsınız.








👊








Güzel SözlerYazar Hakkında
https://anlamliguzelimsozler.blogspot.com.tr:Güncel blog,Güncel paylaşım
Takip: | +Google | Facebook | Twitter

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook
Twitter
Google Plus