4 Ekim 2017 Çarşamba

Kıymetli Sözler


Bu sayfamızda sizler için en güzel, en anlamlı kıymetli sözler hazırladık. Bu etkileyici kıymetli sözleri sevdiğinizle  whatsapp, twitter, facebook ve kısa mesajla (sms), instagramdan paylaşabilirsiniz.



" Size bir şey diyeyim mi:
Ağlamanın sevmekle kesin bir irtibatı var.
En çok sevdikleri için ağlar insan,
sevdikleri yüzünden ağlar en çok da. "



Dibine kadar haklı olduğun mevzuda insanları kırmamak için susuyorsun ya; Allah onu da biliyor, merak etme...


Sadakat nedir diye sormuş
diken güle, gül boynunu bükmüş ve tevazuyla
benim seni himaye edip vazgeçmeyişimdir demiş...



Hayat merdivenlerini çıkarken,
insanlara iyi davranalım.
Çünkü inerken gene aynı insanlara rastlayacağız.



Şu Hayatta En Kıymetli Şey Nedir Deseler,
" Bir Gönüle Girmek " Derim...


Belki dürüstlüğüm yüzünden çok şey kaybettim ama; insanlığım elimde, içim rahat yetmez mi?


Üç günlük dünya yahu...
Birini çektiklerine say,
Birini sevdiklerine
Ve birini de beklediklerine..
Çektiklerine imtihan de, ...
sevdiklerine şükür,
beklediklerine de; ya nasip de gitsin.!


 Öyle yürekler var ki!
Sıcacık,
İçten,
Yüz güldüren,😊
Hayatı sevdiren......
İşte o yüreklerden lâzım bize.
Her şey senle güzel dedirten !

Güzel yürekli insanlar çıksın yolumuza 💓💓


"Boşver ben alışkınım".
Cümlesinin acizliği anlatılmaz;
Enine boyuna yaşanır ancak...🍂🍂




... Fark etmez ki gözlerinin rengi ,
ister denizi hatırlatsın.
ister geceyi ,
bir sevgi dolu bakmayı bilmeli insanın gözleri ,
bir de hep gülmeli göz bebekleri ..

...Elif Şafak


Aşk çiçeğim, sual etti..!
Aşk olsun, ne demek..?
Sadece muhabbettir, dedim..!
Herşeye ve herkese rağmen..
Sevgili'yi çok sevmek.....
Zerre'den Arş'a kadar..
Sevgili ile hem hâl olmak..!
Lâ mekâni...
Lâ zamani...



Güçlü Kadınlar, Üç Derin Duyguyu
Gösterişsiz Yaşarlar.
İnancını, Aşkını, Acısını …




Bir Bardak çay bile
Bazen anlam yükler insana
Bazen memleket olur vurursun demine
Bazen de uzun uzun bakarsın maziye...


"Bazen çıkarıp yüreğimi sana gösterebilmek
İstiyorum...
Bak şurayı kırdın hatırladın mı?
Şurayı da..."



Ben çok alışmışım,
kendi şiirimi kendim okumaya,
Ben çok alışmışım kendimle kalmaya
ben ne çok alışmışım yalnız kaldığımda şiir olmaya…
Cemal Süreya 🌼🌼



Birbirimizi görmezden gelsek,
Yüreğimiz de selamı keser mi acaba?



Ne Güzeldir Bulutların Seyrine Dalmak...
Denizin Sesini Dinlemek...
Ne Güzeldir ,
Sıcak Bir Gülüşün Acılarımızı Örtmesi...
Bir Dostun Sohbeti......
Ne Güzeldir,
Bir Anı Bırakmak Geçip Giden Güne...
Ne Para , Ne Pul ...
Ne Güzel Bir Nimettir ,
Verebilmek,Aldığın Her N e f e s i . . .
Ve Ne Güzeldir, Samimiyetin Sesi_! ...



Benimle konuşurken gözlerime bak
Ben o zaman seni İyi anlarım
Bilirsin gözler asla yalan söylemez
Ona göre umut eder Gönül bağlarım
Ben anlarım Ben hissederim Ben duyarım...

Ben.beni sevdiğini bilir, seni yaşarım
Sen yeterki gözlerime bak
Ben gözlerinden anlarım...



Bazen Çok Seversin...
Hasret Yakar Yüreğini...
Özlersin...Hep Onunla Olmak İstersin...
Ama Ne Kavuşmak İstersin,Nede Onsuz Olmak...Ayırır Yollar,Ayırır İnsanlar...
Onsuzluğa Mahkum Edilirsin......
En Çok Yaralayan Ne Olur Bilirmisin???
Seversin Söyleyemezsin.
"İstersin Gidemezsin...
En Çok İhtiyacın Olduğu Anda Onu Bulamazsın Ya İste O Zaman BİTERSİN....




"Neyi çok bekler ve umarsan o senden uzaklaşır..
Hem ne demiştik;
"İstediğini almak değil, verilene razı olmaktır imtihan."



Çekemezsen gül'ün nazını,
Ne dikene dokun ne gül'ü incit,
Sahrada mecnun değilsen eğer
Ne leyla'yı çağır ne çölü incit...



"Susmayı bilmek,söylemeyi bilmekten daha üstün bir meziyettir."


Kendini yönetirsen dünyayı yönetecek gücü bulabilirsin. Eflatun


Biz en büyük hatayı sevdiğimiz insanların hatasını affederek yaptık!


Aşk bana bir sen kadar yakınken, sen bana bir aşk kadar uzaksın.


"Ve son sözü hep alın yazısı söyler..."


Sen yağmur olup yağdın da....

Ben toprak olup kokmadım mı....???


Bazen insan da yorulur, insan olmaktan...


Hep bir şeyleri bekliyoruzdur. Mesela aranmayı, özlenilmeyi, yarınları, mutluluğu, sevilmeyi, gülümsemeyi, zamanını, umudu, güzeli, düzelmesini, aşkı, iyiliği.......!


Eğer hayat sadece sevinçle dolu olsaydı, hiçbir zaman cesur ve sabırlı olmayı öğrenemezdik...

~ Helen Keller ~


Doğruları söylemekten çekinmeyen insanların dostu az olsa da, vicdanı en rahat insanlar da onlardır. ( Uğur Gökbulut )


Bazen ağlamak gerekir, açılmak için.
Bazen anmak gerekir, anılmak için.
Bazen susmak gerekir, duymak için.

Şems-i Tebrizi


Dupduru bakan ve dürüst konuşan
her şeyi seviyorum.
Nietzsche


İnsanları tanışırken değil, tartışırken tanırsınız.
Çünkü öfke saklanan kişiliği ortaya çıkarır.



“Kendine ağır geleni başkasına yapma... “

Hacı Bektaş-i Veli


Her şeyin ölçüsünü bil !
Hak edene değeri,
sevene sevgiyi,
bilene saygıyı,
Ve gidene de yol vermeyi..



 Hiçbir şey de gözümüz yok. Allah, karşımıza hayırlısını çıkartsın yeter!


Neden olmadı biliyor musun? Çünkü ben Allah’tan hep hayırlısını istedim.


Aşk elbisesi öyle her erkeğin üzerine oturmaz. Kalıbının adamı olmak gerek!


İnsanları tedirgin eden, olan biten değil, olan bitenle ilgili inandıkları. Epiktetos


Vefa, bir insanın bir insandan alabileceği en güzel hediyedir...



''Eğer yarım asırlık hayat bana bir şey öğretmişse, şunu öğretmiştir
Huzuru size kendinizden başka kimse sağlayamaz.''

Dale Carnegie


Gönlünde "SEN" Olanların
Gönlüne Düşmek İstiyoruz
ALLAH'IM...
Zira Başka TEMİZ Yer Kalmadı...


'Bir DUA Dönder Bana Can Evinden Gizlice..
Hâl Olur, Lâl Olur, Derdime Derman Olur...



Sol yanım
Sende kalsın.
Sen bende..


Yanlış bildiğin yolda; herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda; tek başına yürü.


Her önüne gelene değer verme, herkes verdiğin değeri kaldırabilecek kadar insan değil.


Bir kadın hem güzel hem de mütevazı kalabiliyorsa; güzel bir kadından önce güzel bir insandır.


Adam dediğin sadece bir kadına ait olur; sadece onu sever, onunla uyanır, onun derdini paylaşır.


Gerçek şu ki; kendi mutluluğun için yaşadığın sürece, başkalarının mutsuzluğu tarafından sürekli eleştiriye maruz kalacaksın.
banner
Önceki yazı
Sonraki yazı

0 yorum: