Damar Sözler, Damar Laflar, Damar Mesajlar - Anlamlı Güzelim Sözler - Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Resimli Sözler, kapak Sözler

Güncel

sonrası üst reklam

Your Ad Spot

6 Ekim 2017 Cuma

Damar Sözler, Damar Laflar, Damar Mesajlar - Anlamlı Güzelim Sözler




Anlamlı Güzelim Sözlerin yer aldığı bu sayfada sizler için en iyi etkileyici damar sözler hazırladık. Bu sayfadaki damar sözleri arkadaşlarınızla, sevdiklerinizle twitter, facebook, instagram gibi sosyal medyalardan paylaşım yapabilirsiniz.


Ben Hayatım Sensin Diyenleri,
Arkasına Bile Bakmadan Giderken de Gördüm . . .


Kader deyip geçmeyin, ne demiş sırrın sahibi biz kaderi onların çabalarına bağlı kıldık.


Hiçbir zaman lüks bir yaşam istemedik.
Yanımızda sevdiklerimiz olsun,
Sokaklarda yaşamaya bile razıydık..!



Bir gün neyi kaybettiğini anlayacaksın ve paramparça ettiğin o yüreğimi tekrar bir araya getiremiyeceksin sonsuza kadar elveda..



Tıp ne kadar ilerlerse ilerlesin, Ar damarında ki çatlaklığa tedavi bulamaz. Onun tek çaresi, Allah korkusudur.



Sen virgüllerle uğraşırken, ben çoktan noktayı koyup kayıplara karışırım ve sana öyle bir eşittir bırakırım ki eşitleyecek hiç bir şey bulamazsın.



Hayat öyle bir noktaya getirir ki insanı, eskiden “hiç bitmesin” dediğin günlere, keşke hiç yaşamasaydım dersin



Taklaya gelse de kurduğumuz düşler...
Azraile bile atar yapar bizdeki bu gülüşler! 



Senin Gözlerine Takılıp ,
Başkalarının Yüreğine Düşüyorsa ;
- Vazgeç . . !



Bir Sigara İçip Yatarım Diyorsun ;

Bir Paketi Bitiriyorsun Uyuyamıyorsun . . !


Her ağlayan güçsüz değildir.
Tıpkı her gülenin mutlu olmadığı gibi


Bazen uzun uzun cümleler kurarsın anlayan olmaz…Tutar bir nokta koyarsın duymayan kalmaz..


 Nefes alıyor olman mühim değil,

Benim için öldüysen yoksundur ..


Hangi Doğruya Yüreğimi Koysam,
Altından Yalanlar Çıkıyor .


Bir İnsanı Kaybetmek İstiyorsan Çok Sev.
Kendiliğinden Defolup Olup Gider Zaten...


Bu Saatte Hala Ayaktaysan ;
Ya Kafan Güzeldir , Yada Kaderin Güzel Değildir


İsteyen gelip benimle yürür ama ben kimse için yolumu değiştirmem.


Sever mi sevmez mi bilmiyorum ama,
Sevse de bir gün elbet gider . . !


İnsanın yaşı kaç olursa olsun ağlarken hep kimsesiz Bir Çocuktur..


Belkide Dokunmaya Kıyamadığımız İçin Sevilmedik...


Sonra bir sigara yakıyorsun. Gökyüzünü seyrediyorsun. Bakıyorsun hala her şey yerli yerinde, sen sadece kendini ziyan etmişsin…


 ÖLüm Uyku Gibi TatLı OLsaydı ,
- Mezar Taşına TatLı RüyaLar YazarLardı ..!


Arkamdan Diyormuşsun Ağladı Diye ,
Ben Hiç Diyor muyum Arkamdan Köpek Gibi Havladı Diye


Çok Pis Harcadılar Bizi,
Pırlanta Gibi Çocuklardık. . !


Herkese yol verirken sana değer verdik.
Sıkıntı orada . .


Aşk hayal kırıklığının başkentidir
YASAK!!!


Geçmişime Çizgi Çektiysem,
Sana da Nokta Koymasını Bilirim..


Gidenin İçinde Kalır,
Kalanın İçi Gider . . !


Öpme beni alkol kokarım, tutma elimi emanet sanırım, romantizm bilmem mevzu yaparım, bakma öyle güzelim kafama göre yaşarım.


O kurduğumuz hayallerin hepsi gerçekti.. Sadece paramız yetmedi o kadar !


Hayallerimizi Yaşayamadik

Bırakında Kafamızı Yaşayalım


Göz Göre Göre Sustuğum Şeyler Var ;
- Kulak Dele Dele Hatırlatacağım . . !


sözlerin büyük yüreğin küçük yanlışların çok doğruların yok kendine göre şanslısın fakat bana göre zavallısın.


Ne Bileyim be sevgili öyle güzel baktın ki gözlerime sevmek değil ölmek geldi içimden....


Hep Kader Utandı
Utanması Gereken O Kadar Şerefsiz Varken...


Adını şifrem yapsam ;
Yetersiz karakter diyecek,hala konuşuyor.



Sen kendime yaptığım en büyük saygısızlıksın. .


Çok Şükür Bazı İnsanların Yürekleri ,
Hala Hiçbir Cüzdana Sığmıyor. . !



Varsa Hala İçinde Bir Umut,
İster Sev İster Unut . . !


Yıllar sonra seni bir sokakta, başka birinin yanında gördüğümde hatırlamayacak kadar unutmuş olmayı dilerim..


Benim Canım Yandı
Senin Mutluluğun Uzun Sürmeyecek.


Kimsenin Peşine Düşmek İçin Yaratılmadık Biz . .


Bazı Şeylerin Tekrarı,
Mutluluk Değil Pişmanlık Verir.



 Kadere Suç ßulmuyorum ßen !
HayaLLerim ,
Gerçek oLamayacak Kadar GüzeLdi. . !



Biz Kötü Şeylerde Yaptık Bunların Karşılığında Ağır Bedellerde Ödedik,
Biz Kötüysek Kötüyüz Ama, Siz İyiyken Bile İyi Değilsiniz.



Ben Kabuk Tutan Yaramı
Bir Daha Senle Kanatmam


Kendinden Kaçtığın Bir Yoldur Hayat ; Geriye Dönersen , Deliye Dönersin . . !


Seni önceden hep saçma sapan sevmişler .
Benimki ağır geldi.



Bende Hakkı Kalan,
Sevildiği Güne Saysın .


Erkek olmanın ölçüsü nedir bilmem ama,,
Adam olmanın ölçüsü gönlünde tasıyıp saklayamayacağın kadını,,
Hayallerinede almayacaksın..
ERKEK Söz verir,, ADAM Tutar.



O Kadar Çok Alıştım Ki Sensizliğe,
Bir gün Gelip 'Seninim' Desen, Kafamı Kaldırıp 'Ne Dedin' Bile Demem...


Her Erkek Bir Kızı Olsun İster ,
Gözleri Sevdiği Kadına Bezeyen .

Alıştım mı yokluğuna? Vazmı geçiyorum varlığından… Tedirginim aslında… Ya unutursam.. ? Peki ya başkasını seversem ? İşte o zaman hayatım boyunca affetmem seni!


Gitseler Hiç Özlemeyeceğim İnsanlar Var .
Birde Gelmeseler Bile Beklemekten Vazgeçemediklerimiz . . !


Kaybetme Korkum Yok,
Nasıl Olsa Bir Gün Herkes Gidecek .



 Gecenin demine,
Gelenin şerefine,
Gidenin gelmişine
Geçmişine . . !


Kaliteli insan işiyle
Boş insan kişiyle uğraşır.


Bir Gün Ağırlık Çökerse Omuzlarına
- O Benim Vebalimdir Unutma . .


İki arada bir derede kalmadı hiç gönlüm, ya sevdim, ya sildim.


Biz Güzel Sevdik,
Gidenler Utansın...


Boş Ver be,
Biz Nelerden Vazgeçmedik...!


Yürüdüğün Zaman Gölgenden Korkuyorsan ,
Güneşe Racon Kesmeyeceksin . . .



Artık Hayalde Kurmuyorum. . .
Gelirde Kirletirsin Diye . . !



Misafirin çocuğu gibiydin. Geldin, dağıttın ve gittin.


Beni kaybetmeyi başaranı asla kazanmak için uğraşmam.


“Yalnızlık” yazarsın da düzelten olmaz. İşte o zaman yalnızsındır.


Ve şükür. Tefekküre duran derviş gibi narin… Sızı ince, yara derin.


Gözlerin çocukluğuna inmek gibiydi. Belki de o yüzden inandım her masalına.


Ağaçtan meyve bekliyorsan dalını, insandan sevgi bekliyorsan güvenini kırma.


Elimdeki resmin yerine kendin olsaydın. Olsaydın da benim yine derdim olsaydın.


Tanıdığımıza pişman olduklarımız çoğaldıkça, yeni tanışacaklarımızdan korkar olduk!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot