1 Ekim 2017 Pazar

Ağır abla Sözleri

Bu sayfamızda sizlere En güzel ağır abla sözleri hazırladık. twitter, facebook, whatsapp dan paylaşım yapabilirsiniz.




























Ve hep aynıdır repliği ayrılığın..
Hoşça kal..
Kendine İyi Bak..
Ve Elveda...
Hangisi daha acı ?
Hangisi daha çok yaralar kalanı ?
Aşk, geride kalana hangi yüzünü döner daha çok ?
Geride kalanlar hep bu soruların altında can çekişir..
Sen bilmezsin tabi..
Sen hiç geride kalan olmadın ki ..



Sevgi güldür ama solmaz ...
Sevenin vadesi dolmaz
Sevemeyen ADAM OLMAZ !!!



Seni Sevmeyİ de Bilirim..
SevmeyE de Bilirim...
Gördün mü Bak...
Tek Harfe Bakar Hayatımdaki Yerin...



Hep ÇOCUK kaldı yüreğim...
İNSANLARI hep İYİ bildim...
Dünya bir PANAYIR yeriydi
Ben hep DÖNME DOLABA bindim...
Ne DOLAPLAR dönüyormuş meğer,
Yazık ki...!
Çok geç ÖĞRENDİM.....



Düşenin dostu olmaz !
Herkes düştüğü gibi kalkmayı da öğrensin...




VEDAYA Gerek Yok !
Yürek Bilmezmi Sandın,

Kendinden Gideni !

İmza atıyorum insanlığa 
Sizde davetlisiniz bu kampanyaya
Bundan sonra yapılanlar HÜKÜMSÜZDÜR !

Ben sigaramın değil,
İçerken, aklıma düşenlerin tiryakisiyim...

Yazdığm hiçbir şeyi üstüne alınma...
Benim alfabem de...
Kanı bozuk satırlar yoktur ki ; 
Sana adanmış olsun .!!!

TENHADA YAPTIKLARINIZI
KALABALIKTA KINAMAYIN !!!

Insan yaşlandıkça mı yorulur ?
Yoruldukça mı yaşlanır ?
Ben hem yaşlandım hem yoruldum be hayat 

Çok çay içtiğimi söylüyorlar.
Doğrudur !
Ama her çayı içmem,
Herkesle çay içmem, 
Her yerde içmem.
Çayın kıymetini düşürmem...

Sakın Derdinize derman aramayın...
Derman aradıkça onlar yaranıza tuz basmaya çalışacaktır ! Allah var gam yok deyin !
iki kişinin bildiği sır değildir bunuda not edin.

Ne garip değil mi ?
Hiçbir öz ve hiçbir söz hiç kimsenin yüreğine değmiyor artık.
Bakıyoruz, seviyoruz, okuyoruz, geçiyoruz.
Oysa kalmalı İnsan herhangi bir şeyde
Vazgeçmediği bir ‘Değeri’ olmalı, 
Yüreğinin bir köşesinde..

''Tüm şehir uyurken elimde sigarayla bir cam balkonun ardında gençliğimi yakıyordum.
Kimse bana yanında ben vardım demesin.''

Yalnızlığın, yalnızlığımla kafiyeliydi. 
Alt alta yazsak şiir, yan yana yazsak öykü olurdu. 
Hiç yazmadık aşk oldu...

Alışma bana, ne yapacağım belli olmaz..!
Bugün varım yarın birden yok olurum.
Dokunma bana, kapanmamış yaralarla doluyum.
Canımı acıtma, bir yarada sen açma..!
Sevme beni yoğun duygularımda kaybolursun tutuşursun. 
İsteme beni, yasaklarla boğuşursun, engellerle doluyum.
Çözmeye çalışma sakın, seninle karışır iyice kördüğüm olurum..
Anlama beni, ben kendimi bilirim, ben böyle mutluyum..
Aşkı yaşatmamı isteme asla, ben aşka yıllardır inanmıyorum..
Güveniyorsan kendine, inandır aşkın varlığına..
Sonucunda öyle bir aşk yaşatırım ki..!
Vazgeçemezsin tutkun olurum.
Yıkabilirsen duvarlarımı, sakın bırakma beni.
Tüm tutkularım ve gücümün arkasında;
Hala minik bir çocuğum.
Büyütemezsen ; Kaybolurum!

Benim hayatım, benim seçimlerim, benim hatalarım,
Benim sorunlarım, benim yalnızlığım;
Yani özetle: Sizi ilgilendirmez...!!!

Kimse kendini kasmasın..
Ben dürüstlüğümle kazandım !

Ben kimi seversem Ya GÜNEŞ olur Ya Yıldız...
Elimi uzatırım Tam tutacakken,Ya Güneş Batar Ya YıLdız Kayar...
Ben Kimi Seversem Ya GERÇEK oLur Ya HAYAL...
KaLbimi Alırım Elime Tam Verecekken Ya GerçekLer ACITIR Ya HayaLLerim YIKILIR..



😉




👍








banner
Önceki yazı
Sonraki yazı

0 yorum: