Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri - Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Resimli Sözler, kapak Sözler

Güncel

sonrası üst reklam

Your Ad Spot

8 Eylül 2017 Cuma

Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri

     Sevmek, aşık olmak hayatımızda en çok başımıza gelen bir durumdur. Heyecandan ellerimiz titrer, kalbimiz pır pır atar. Dizilerin değimiyle kelebekler uçar mutluluğa doğru. Bir heyecan, bir gülümseme, bir bakış ilk adım geçirilen zamanlar hepsi aşkın bir parçasıdır.. Sevdiğimizi sahiplenmeye, Her an yanında olmak ve onu sevmekten vazgeçmiyor olmamız hepsi aşkın tekrarıdır. İnsanın kalbinde yaşattığı o güzel duyguları yüreğinde çoğaltarak sevdiğiyle paylaşması mükemmel bir durumdur. Bu yüzden kendimizi ifade etmek, sevgimizi, aşkımızı dile getirmek için kelimelere ve güzel sözlere ihtiyaç duyarız. Bu yüzdende aşk bizim hayatımızın bir parçasıdır ve bağımsız olmamız mümkün değildir. Sevgilinize söylenecek o anlamlı güzel aşk sözleri ile kalbini feth edebilirsiniz. Sevgilinize aşk mesajları atabilir ve onu mutlu edebilirsiniz. En güzel aşk sözlerini sevgilinize ileterek sevginizi tazeleyebilirsiniz. Aşkı anlatan sevgiye dair en güzel aşk ve sevgi sözlerini bulabileceğiniz bu sayfamızı çok ama çok seveceğinizi düşünüyoruz.



“Çok fazla konuşmayacağım.
“Gülüşün, sesin ve kokun sadece...”




O Kadar Masum Sevdim ki Seni,
Gözlerine Bakarken Bile Utandım



Bir kar tanesinin saflığında sevdim.Yağmur suyunun şırıltısı gibi.
Rüzgarın gürültüsü kadar sevdim. Küskünken ağlaya ağlaya sevdim.
Bir ceylanın ürkekliği gibi,bir bebeğin şirinliği gibi..İnadına sevdim.
Bazen deli gibi,bazen ölürcesine yorgun sevdim.
Seni bugünümde,seni dünümde,seni yarınımla,düşlerimle...
Beynimde ve kalbimde ben hep seni sevdim...




Aşk bir kadının bileklerinden öpmektir ama kelepce vurur gibi değil dudaklarınla nabzını ölçer gibi. Kokusunu derin derin içine çekmektir ama parfümü güzel olduğu için değil onunla geçirdiğin her saniye sonmuş gibi yani bir daha olamıycakmış gibi yani yanında bir daha olamıycakmış gibi. Korkarak koklamaktır aşk...



Bırak GÖZLERİN Gözlerimde KALSIN; SEVDAM
Yüreğimin YÜREĞİNE Söyleyecekleri VAR
Sana SENİ Anlatacağım İçinmidir Bilmem AMA, İlk defa Cümlelerimde BİR Telaş VAR... Nefes Nefese Hecelerim..
SEVDAN UĞRUNA Bir Araya Gelmek İÇİN Savaşıyor Harflerim;
Belki de Bundan SONRA Hep Kifayetsiz Kalacak ŞİİRLERİM.......
Seni HAK Ettiğin GİBİ Anlatamayacakları İçin....
Biliyorum BOYNU Bükük Olacak BUNDAN Sonra Cümlelerim.. İznin oLursa YÜREĞİNE İhtiyacım Var senin..!





Uykuya niyetlenip kafamı yastığa koyduğumda, sen geliyorsun zihnimin tam ortasına. Sana bakıyorum, sen de bana. Pencereden de öyle bir ışık vurur ki odama, hiç sorma. Sonra, sonra uyumaya çalışırken sen hep gözlerimden öptün, kapayamadım da… Senin varlığın gözlerimden oluk oluk akıyor, mutluluktan olsa gerek. Lâkin sen sakın ağlama! Sen ağlarsan damlası benim yanağımdan yüreğime düşer. Gülüşlerin var orda onları ıslatma. Onlar benim, onların ıslanmasına izin vermem! Kimse ıslatamaz, sen bile. Onlar benim, onlar biz, onlar dua, onlar aşk, onlar şükür. Onlar gözyaşlarımdan olma mutluluk.


Yemin Ederim
O Kadar Güzel Gülüyor ki
O Kadar Güzel Bakıyor ki.
Sevmezsem En Büyük Günahımı
O Zaman İşleyecekmişim Gibi.
Sanki seni Sevmek Bana Farz Gibi..


Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?


Dönmeyeceğini bile bile
kan kırmızı gözlerimle kan akıtarak "gel" demek ne kadar zormuş…


Hiç dokunmadan da sevebilir insan...
Eli eline değmese de, yüreği yüreğine değmiştir bir kere...
Çünkü AŞK;
Ten de değil, yürekte başlar..!


Sen benim vazgeçilmezim, aldığım nefesimsin, yaşama sevincim, ömrüm, ruhum, herşeyim bir tanecik meleğim canım'dan çok sevdiğim...


Bir yanımda çaresizlik, diğer yanımda yorgunluğum var. Bir yanımda yalnızlığım, diğer yanımda geçmişime dargınlığım var...


Gönlü güzel insan, her yeri güzelleştirir...
Ve insan;
Yaşadığı yere göre değil, taşıdığı yüreğe göre yaşar...


Gülermiş Gibi Görünür, Yürekten Ağlar Bazılar...


Gel ‘ben’ bildiğim...
Gel 'inadı' sevdiğim...
Gel ömrüme ‘şans’ dediğim…
Gel ‘aşk-ı yar’ eylediğim…


Özlediğim kadar Sen’sin..
Sevdiğim kadar Ben’sin..


Ne olmuş yani büyük adam olamadıysak hayallerimizi satmadık ya...


Ben, yine de vazgeçmedim seni sevmekten.
Eskisi gibi değil ama.
Biraz buruk, biraz küs, biraz sitemkâr seviyorum artık seni... dudaklarımı ısırıyorum artık adın geçince.
Kavga falan çıkarıyorum.
Eskisi gibi sakin değilim ama olsun..


Kalbimde, sevgini bırakıp gittin.
Yüreğimde, bu dayanılmaz acıyı bırakıp gittin.
Bir elveda bile demeden gittin.
Hala çok seviyorum.
Sensizlik çok zor yapamıyorum, alışamıyorum. ...
Her şey bitti diyemiyorum.
Ben burada, sensiz olduğum her saniye ÖLÜYORUM...



Cehennem ateşi değil , benim hasretim yaksın seni !!


Kalbi kırık bir şiirdi senden sonra yazılan.
Hep kendimi aradım satırlarda.
Ve hep sana karşılaştım yazdıklarımda.
Boşuna degildi aslında haykırışlarım.
Sonradan armağan ettiğin 'Ayrılık' olmasa....
Kurşun değdi sevdamıza , sen ise sag kurtuldun dualarımla.
Kendine yeni bir sayfa açabilirsin.
Ben daha kapatmadım gözlerimi sensizliğe..




Hayat yoluma ilerlerken asla qeriye adım atma, ve unutma,!! her qeri adımlarında üzülen sen olacaksın.."


Dua’mdaki gözyaşım kadar edepliydi içime düş’en Aşk..!


Keşke dedim;
Eski sevmelerin kadını olsaydım,
Ben mendiline yâr;
"Sen yazmama koku olsaydın"...


Seni Düşünmek
Seni düşünmek güzel şey,
ümitli şey,
dünyanın en güzel sesinden...
en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
ben artık şarkı dinlemek değil,
şarkı söylemek istiyorum...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot