Ağır Abi Sözleri - Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Resimli Sözler, kapak Sözler

Güncel

sonrası üst reklam

Your Ad Spot

9 Eylül 2017 Cumartesi

Ağır Abi Sözleri

Bu sayfamızdaki ağır abi sözünden derlediğimiz  sözleri facebook, twitter ve whatsapp dan dost ve yakınlarınızla paylaşabilirsiniz. Kendi abi sözlerinizi bizimle paylaşmak isterseniz, yazının sonundaki yorumlar bölümüne ekleyebilirsiniz.



IŞILARI KAPATTIK BİZİ BULMAK İSTEYEN KENDİNİ YAKSIN !


- Ne Güzel Demiş Şair ;
Ölümlü Birinden , Ölümsüz Aşk Bekleme . .


Kalabalıkta artistlik yapanın; tenhada özrü kabul olmaz.


Bunu da yaz hâkim bey;
Umuda kelepçe vurulmaz


Uçurumdan düşerken tutunacak dalım olsan
İnan ölmekten değil seni kırmaktan korkarım be gülüm2



Deli tarafıma gelme sakın, orada ben bile hükümsüzüm.


Ömrü bitene kadar sevmeli insan.
Menfaatleri bitene kadar değil.



Şekil yapma bana ezerim seni
Fazla kurcalama bozarım seni
Delikanlı adam yapmaz geri
Ben daima ileri giderim ezerim seni




Bu günde ölmedik, ama yaşadık mı?
O da belli değil.


Diz üstü yaşamaktansa
Ayakta ölmeyi tercih ederim.


O benim delice tutkum
Hiçbir zaman iyileşmeyecek yaramdı.


Bazı insanları da sadece, tanıyana kadar çok seversin!


Olmuyor delikanlılık kolundaki jilet yarası,
Olmuyor delikanlılık bir kızı deli gibi sevmek
Deli kanlı olmak istiyorsan hak yeme, hak yedirtme, fakiri yoksulu ezdirtme.


Biz hiç kimseyi yarı yolda bırakmadık, onlar hep müsait bir yerde indiler


Hayal kurmak için değil; hayat kurmak için sevdim seni.


Arkamdan konuşanların hayallerin de imzam var.


Herkes kaybettiği kadar içecekse eğer…!
O masadan en son ben kalkarım


Hayatı kurallarıyla yaşarsan ezilirsin, kendi doğrularınla yaşarsan ezersin.


Kimine göre yalanım
Kimine göre kralım
Ben adamına göre adamım.



Nice delikanlılar gördük kolunda kız cebinde emanet arkasında sürü. Raconu kahpelik yürüyüşü sahtelik, kalbi var yüreği yok


Biz popüler değiliz adamız
Bizim durumlarımız değil
Adamlığımız beğenilir…!



Beş para edermi varlığın !
Yokluğun beni acıtsın
Alem affetsin seni .
Ben affetmem .
Nerde Unuttuysan
Beni Orda Kal !.


Herkesin gecesi, kendi yarası kadar derindir.


Serseriler ağlamaz
Ağlarsa kimse susturamaz
Şunu bil ki sosyete kızı
Herkes serseri olamaz.


Gecenin yarısı uyanıp “bir sigara yakayım” derken;
Paketi bitiren insanların, derdi büyüktür


Bizim ortamda yaşı büyük olana değil.
Adam olana abi denir.


Klavye icat oldu
Delikanlılık bozuldu
Herkes klavye delikanlısı oldu


Öyle değil işte canım kardeşim
Düşman kör nişancıdır da
Dost bilir nerden vuracağını


O kırdığın kalp, annenin porselen takımı değil!


Hiçbir zɑmɑn lüks bir yɑşɑm istemedik.
Yɑnımızdɑ sevdiklerimiz olsun
Sokɑklɑrdɑ yɑşɑmɑyɑ bile rɑzıydık..!


Kalemimi kırmış olabilirsiniz ama murekkebimde boğulacaksiniz..!


İhanetin nedeni olmaz bedeli olur.


Küfür şeytɑnɑ mɑhsustur, tövbe insɑnɑ..
Aşk kɑdınɑ yɑkışır, sevmek ɑdɑmɑ..!


Herkesin korktuğu ölümü biz sokaklarda oyun niyetine oynarız.


Adamlık, her gün aynı kadına aşık olmaktır.


Mafyada silahımı
Karakolda resmimi
Ceza evinde ismimi
Bu alemde tesbihimi bıraktım
Ama Seni asla bırakmadım.


Laf olsun diye konuşmuyorum ki
Konuşuyorum laf oluyor.


Ateş olsan kendini ısıtamazsın
Yağmur olsan düştüğün yeri ıslatmazsın
Sen daha çocuksun
Büyüyünce unutursun evlat


Oralarda benden yok, bir düşünsen anlarsın.
Buralarda senden çok var, görsen şaşarsın.


Paran varsa insanlar seni tanır.
Paran yoksa sen insanları tanırsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot