Atarlı Sözler - Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk Sözleri, Resimli Sözler, kapak Sözler

Güncel

sonrası üst reklam

Your Ad Spot

29 Ağustos 2017 Salı

Atarlı Sözler

Sayfamızda Atarlı Sözler, kısa atarlı Sözler yer almaktadır.

Sokak Kedisi Gibisin ,
Nerede Şefkat Görsen , Oraya Yavşıyorsun . . . !

Hayata Gülüşünle Ceza Ver ,
Düşmanların Yıkılmadığını Anlasın. . . !

Keşke Küçükken SapanLarla KuşLar Yerine
Menfaatçi DostLarımızı Vursaydık BeLki Beyin Travması Geçirip
Adam OLurLardı . . .

Benim Güven Sorunum Yok,
-İnsanların Güvenilecek Bir Yanları Yok, Hepsi Bu..

Bize Kalmayacak Dünya İçin ,
Bize Kalacak Günahlar Biriktiriyoruz Çocuk .

 Yanlışlar Peşimizi Bırakmıyor ki '
Ayaklarımız Doğru Yolu Bulsun . .

Ben Sadece Senin İyiliğini Düşünüyorum,
Diyen Herkes, Zarar Veriyor.

Beni yɑrı yoldɑ bırɑktığını sɑnıp, yolu koşɑrken nefes nefese kɑlɑnlɑr sözüm size, yolun sonundɑ sizi bekliyorum..!

Herkes ɑrtist olmuş bɑnɑ dɑ yönetmenlik düşer..

Suskunluğumu hɑfife ɑlmɑ; konuşursɑm ɑğır gelir kɑldırɑmɑzsın!


Kendimi ne zaman nokta kadar küçük hissetsem, anIamIı bir cümIenin sonunda buIuyorum kendimi.


Geciken ambuIans gibisin mutIuIuk. Ben öIünce mi geIeceksin anIamadım gitti!


KahkahaIarım arasında akIıma geIip, gözIerimi yaşartman yok mu, öIüyorum o haIIerine!


Bu aşkı ikiye böIersek, sana eyvah düşer, bana eyvaIIah!


Aşkım ' Dedigin İnsan Sayısı Şehrin Nüfusunu Aşmış '
'Sen HaLa Gerçek Aşktan Bahsediyon .


Yine bir gece kağıt kalem elimde, Başlıyorum seni yazmaya bir çakmak sesiyle…


Koşarken Hayallerinin Peşinden ..
Ve ,Bir Şarkı Çalar
- Düşer DamLalar Gözünden. . !


Şimdi Şurada Ölsem , Birinin Bana İşi '
Düşene Kadar Kimsenin Haberi Olmaz .


Dogruluğumun Kıymetini
Bilmeyene,
Çok Güzel Yanlış Olurum.

Ne Bir Başka Bir Ten , Nede Başka Bir Beden '
Azer BüLbüL MisaLi İLLede Sen.

Hayatı Kafana Göre Yaşamak İstiyorsan ,
Ya Büyük GeLirin Olacak ya da Her TürLü Giderinn.

 Boğazımızda Kalan Mutluluğu
Sırtımıza Vura Vura Çıkardılar .


Onun Bir Suçu Yoktu Aslında.
Ben Çok Değer Verdim . .

Sana Git Demiyorum.
Ama, Kal Demekte Gelmiyor İçimden..

Çok Sevdim...
Sonrasını Biliyorsunuz İste. Çay, Sigara, Ve Birkaç Satır Sinir..

 Kadere Bende İnanıyorum. .
Ama Gitmen, Şerefsizliğin Önde Gideniydi Kabul Et.

 Ne Kadar Mutlu Ettiysek..
O Kadar Yalnız Kaldık.

Arada Bir Beni Soruyor muşsun ,
Üzüleceksin Ama Daha ÖLMEDİM .

Sana Şimdi Çay Söylerim de,
Onuda Soğutursun Sen..

Kırık Kalplerin Hikayesi Kısa Olur ,
Ne Oldu" Derler ; "Hiç" Dersin , Biter.

Sessizlik Ölümdür .
Şairin Dediği Gibi ; Susmuş Bir İnsan İçin Bitmişsinizdir .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot